Geoblog.pl    zywiol    Podróże    Tajlandia 2010    Rajska wyspa

Rajska wyspa

Tajlandia, Ko Phi Phi

Dzień wcześniej wykupiliśmy wycieczkę na wyspę Ko Phi Phi za 800 BHT - 69 zł (oczywiście po dogłębnym przebadaniu ofert wszystkich biur podróży w Ao Nang :) i małym targowaniu z uwagi na to że nas była czwórka :)). Ko Phi Phi to znana atrakcja turystyczna Tajlandii którą rozsławił film "Plaża" z Leonardo Di Caprio. W filmie możemy obejrzeć naprawdę bajkowe i rajskie widoki i dzisiaj właśnie mieliśmy się przekonać czy to co widzieliśmy na ekranie to naprawdę rajska wyspa :):)

O godzinie około 9 mieliśmy się stawiliśmy się zgodnie z planem na plaży w Ao Nang i stamtąd wyruszyliśmy motorówką w stronę Ko Phi Phi. Dopłynięcie do wyspy 4 silnikową łodzią motorową o mocy 900 KM zajmuje jakieś 40-45 minut. W cenie wycieczki był też snorkeling, obiad w restauracji na Phi Phi a na łodzi picie dla wszystkic w postaci zimnych napojii.

Ogólnie rzecz biorąc wycieczka jest bardzo fajna ale niestety miejsc jest do zobaczenia sporo a czasu mało tak więc jest to taka trochę gonitwa od wyspy do wyspy aby wszystko zobaczyć.