Geoblog.pl    zywiol    Podróże    Tajlandia 2010    Trekking na słoniach, Emerald Pool, Góra Buddy wraz z jaskinią tygrysa czyli Wat Tham Sua

Tajlandia, Ao Nang

Dzisiaj wyruszyliśmy na wycieczkę :) transport jak zwykle spod bungalowów.
Na wycieczce byliśmy my we czwórkę oraz trójka włochów i jeden anglik towarzystwo doskonałe ;)

W programie wycieczki były takie atrakcje jak:
Hot Springs - gorące źródła z naturalnie gorącą wodą :) kąpiel w takiej słodkiej i mega przyjemnej ciepłej wodzie to niezapomniane przeżycie ;)
Emerald Pool - naturalne baseny w lasach namorzynowych które swoją nazwę zawdzięczają pięknemu szmaragdowemu kolorowi wody
Trekking na słoniach - to była główna atrakcja dnia :) słonie był zajefajne i nie ma co gadać dają mnóstwo frajdy ;):)
Góra Buddy - aby wejść na szczyt trzeba pokonać 1272 stopnie ale widok jest po prostu oszałamiający :) coś przepięknego i zapierającego dech w piersiach

Wycieczka naprawdę fajna jeśli ktoś z was będąc w Krabi albo Ao Nang znajdzie takową gorąco polecam :) nasz Pan przewodnik na koniec zaproponował nam jeszcze muzeum tajskie Royal Thai Museum w którym były zgromadzone stare tajskie banknoty i inne elementy tajskiej kultury które były lub są nadal w powszechnym użyciu :)